Monday, May 14, 2012

Nota Kuliah Sains Komputer

Ari tu saya telah mengupload nota kuliah kimia(pastikan sylibus dulu), dan kali ini saya telah mengupload pula nota kuliah sains konputer yang berfile format (*.pptx)....

Bagi sesetengah kuliah pasti tak dapat ataupun dapat lambat nota kuliah.... so bile online, download dan print jer k....


So nie link download....
https://sites.google.com/site/kamis23t5/home/sains-komputer


Bile dah download jgn lah kdkut dgn kwn2...
past2 la kat kwn or bgtw download kat mne....



SALAM...:)

14 comments:

  1. Salam, terima kasih yer owner sbb upload ni. Sy mohon download sbb sy ada test minggu ni. Mohon halal kan ilmu ni :)

    ReplyDelete
  2. tnhx download yang ni =) tak payah susah2 cari kawan yang kat matrik pinjam nota sbb mase kat matrik tak amik comp science, so takde basic dlm subjek ni, nota ni sgt membantu..

    ReplyDelete
  3. Bab-bab nie masih diguna tak untuk 2013 punya? Bab-bab nie dah masuk semestar 1 & 2 punya tajuk ker? :)

    ReplyDelete
  4. tenkiu share :)
    saye pun belajaq sc komputer jugak, tapi tuk asasi kejuruteraan. hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. wellcome... saya pemilik blog nie tapi sejak habes matrik, dah x aktif dgn dunia blog... saya tetap teruskan dgn sc computer jugak waktu degree..

      Delete
  5. Replies
    1. InsyaAllah... saya pemilik blog nie tapi sejak habes matrik, dah x aktif dgn dunia blog...

      Delete
  6. Replies
    1. wellcome... saya pemilik blog nie tapi sejak habes matrik, dah x aktif dgn dunia blog...

      Delete
  7. Maaf nak tanye...semua chapter tu untuk 4 sem ke bagi PDT

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak pasti pulak yang tu sebab PDT dulu lain dengan sekarang..

      Delete