Friday, March 30, 2012

Wahai lah Air...Wahai lah Kafe

Air adalah sumber penting dalam kehidupan manusia dizaman batu mahupun moden yang serba berbuton nie....
Same ada untuk kerperluan tekak(minum la) mahupun kebersihan badan(mandi ler)....

Nak d jadikan cerita pulak, air bagai dicatu kat matrik melaka....
Kalau bilik air ade air, tandas dilanda kemarau.
Kalau tandas dah banjir, bilik air pulak kering tekak....

Nak kate x report, penat dah menulis....
Xkan nak wat ayat bunge2 baru nak segera betulkan...
ish....
Xpon pangil la Syarikat Air Melaka Berhad suroh hantar air.....
hurm?????

Nie lagi satu....
dah tahu menjual makan kat kolej....
Jage la kbersihan tu.. Nanti pelajar sakit ape macam??
Mahu tanggung?? Tak kan punye lah...



Belum sempat pelajar sakit...
Jabatan kesihatan dapat membau yg kafe dalam matrik melaka macam tapak pembuangan sampah..
Bgus lah jabatan wat serbuan kelamarin....
Kalau tak, makan ape lah kiteorg....

Disebabkan dieorang x jage kebersihan kafe, pelajar pulak tgung derita kafe ditutp...
Selamat lah 1 jer yang tutup lme.....
Kalau sume???
Makan pasir yok,,,,


Tu je lah luahan hati gagak hari nie...
but still tension....

Salam... :)


No comments:

Post a Comment